![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1maMyPSrH2afBWoAJXlPaXD1j4wu6KyrGLzTmxGv87htl2CIwXEyZJUMFlMOy_9T5LHCBIpC3yBT94qLD9v9WoGtByyADclBhyphenhyphen553O-Vo335nygFtamGZ7BX14CD8SYFAOFWSq_B5GFxz/s320/tromaktiko5124.jpg)
Είναι αποδεδειγμένο ότι το αυτοκίνητο θεωρείται από πολλούς –και κυρίως στην Ελλάδα- ως σύμβολο κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής καταξίωσης.
Σύμφωνα με μεγάλη βρετανική ιστοσελίδα γνωριμιών για παντρεμένους, οι κάτοχοι πολυτελών μοντέλων είναι και πιο επιρρεπείς στην απιστία. Η έρευνα αφορούσε 800.000 μέλη της (!) και έδειξε ότι το 22,21% εξ αυτών οδηγεί Audi.
Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι και στο επόμενες θέσεις συναντάμε premium μάρκες από τη Γερμανία και τη Σουηδία: ακολουθούν η BMW με 13,79% (ήταν πρώτη την προηγούμενη χρονιά), η Mercedes με 8,73%, η Volvo με 7,55% και η Volkswagen με 5,74%.
Αν αναρωτιέστε σε ποιες μάρκες αντιστοιχούν τα μικρότερα ποσοστά, στις δύο τελευταίες θέσεις συναντάμε την Peugeot (0,38%) και τη Renault (0,51%).
Αν λοιπόν η σύζυγός σας οδηγεί κάποιο γαλλικό μοντέλο, μάλλον μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια. Αρκεί εκείνη να βρίσκεται δίπλα σας…
Via
Via